Bazen Sadece... #Karma!

  Merhaba değerli takipçilerim. Her cumartesi akşamı olduğu gibi bu hafta da #Karma! serisinin 2. makalesini yazmaya koyulduk. Tabi ki ilginç bir yazı olacaktır. Tarz hakkında açıklamayı yaptıktan sonra asıl makaleye geçelim mi?

Webmaster Blogu - Backlink - SE#Karma! #2. Serisi

Bazen sadece


  Gereğinden fazla açılan konular artık canımı sıkmaya başladı desem yeridir. Arkadaş, kelliğin ilacı olsa kendi başına sürermiş, derler. Artık bloglar moda olduğundan dolayı çöplüğe dönmeye de yavaş yavaş hazırlanıyor internet. Binlerce açılan webmaster bloglarının en büyük hatalarını sıralayalım mı ne dersiniz?



Bir çok taktik sunuyorlar okuyucularına, deneme-yanılma yöntemini kullanmadan rastgele taktik buluyorlar.
Belki o taktiği uygulayacak yeni webmaster kişiler vardır. Sonuçlarını daha siz uygulamadan, okurlarınıza uygulatmanız saçma değil mi? Sonuçlarını bilmeden yayınladığınız tekniklerin önce sonuçlarını öğrenin ki sonra başkalarına uygulatmaya çalışın. Bu konu hakkındaki hassasiyetimi anlayamazsınız.
Çünkü zamanında ilk sitemde ( Webmaster blogu değil. ), bir blogun açtığı konudakileri uyguladım ve sonuç; ceza yememle oldu. Sonra site sahibine ulaştım, neden böyle yaptın gibisinden konuştum. Arkadaş 12 yaşında çıktı üstüne bir de küfür yemek oldu.
Takip ettiğiniz blogların yazarlarını incelemenizi tavsiye ederim. Hele ki seo gibi büyük bir konu hakkında yazı yazan yazarları incelemenizi öneriyorum. Yaş bakımından değil yanlış anlaşılmasın, daha önce ki deneyimlerini veya projelerine göz atmanızı öneriyorum.

Kendilerini kaf dağında görmelerine bitiyorum zaten. Yeni açılan bir siteye reklam almaları da cabası zaten. Yeni açtınız daha, bismillah demeden nasıl reklam alabiliyorsun sen ya? O nasıl bir zihniyettir? Bazı bloglarda var, reklam fiyatları uçuk. Reklam vermek isteyen adamı hayattan soğuturlar. O istatistiklere, kimse reklam vermez desemde dinletemiyorum.

Okuyun sonra fikir sahibi olun. Beyin olması önemli değildir insanda, o beyni kullanmak önemlidir değil mi? Bir konu hakkında hiç bir fikri olmadan, deneme-yanılma yöntemini kullanmadan, kulaktan doğma bilgileri ezberleyerek yazdığınız makaleler var ya, he işte onlar.. Hepsi çöp. Hiç bir kimseye faydası yok o makalelerin. Bu konu hakkında da az çok tartışmadık insanlarla. Ama onlar bizleri dinlememeye kararlılar. Kendileri çok bildiklerinden dolayı istatistikler ortada.

Her şey o kadar basit değil. Gençler öyle blog açarım, yazarak reklam alırım gibi bir durum söz konusu değildir. Blog o kadar zahmetli bir iş ki, istatistiklerin ne kadar güçlü olursa olsun alanında sağlam veya popülariten yüksek değilse kazanamazsın. O havuzdan payını alamayacaksın da bu gidişle.

Bildiğini okumaya devam edenler de sadece devam ediyorlar. İcraat yok, fikir yok, kazanç yok. Ama onlar her şeyi biliyorlar, her şeyin iyisini onlar yapar. Biz kimiz ki zaten değil mi ?
Bu konularda çok tartıştığım için bugün #Karma! yazılarının #2. Karma serisini yazdım.







#Karma! serisi her cumartesi akşamı yayında olacaktır.
#Karma! #1. Seri yazısına göz atmak ister misiniz?

#Karma

9 yorum:

  1. Çok mantıklı,anlamlı bir yazı olmuş.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim Kadir Bey.

      Sil
  2. Ellerinize sağlık hocam 10 numara bir yazı olmuş HERZAMANKİ gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim Veysel kardeşim :)

      Sil
  3. Okuyun ve fikir sahibi olun bölümü benim ilgimi çekti son zamanlarda kitap nasıl okunuyordu bilmiyordum normal tabi en son 5. sınıfta kitap okudum son zamanlardada öğretmenler kitap okuyun diyor kafanızda canlandırarak diyor bende aldım elimde bir kitap meğersem kafanızda canlandırdınızmı daha çok iyi anlıyormuşsunuz :) çok iyi bir makale ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. kısaca ne kadar emek o kadar ekmek diyebiliriz :)

    YanıtlaSil
  5. grafikle destekliyorsun çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil