6 Şubat 2014 Perşembe

GSS BORÇ SORGULAMA

GSS BORÇ SORGULAMA


 Sağlık sektöründe yaşanan değişim ile beraber genel sağlık sigortası hayatımıza girmiş oldu. Genel sağlık sigortası uygulaması öncelikle olarak 1 ocak 2012 yılında kapsama alınarak adım adım geçiş sağlandı. Genel Sağlık sigortası toplumun birçok kesimini kapsamakta.

GSS BORÇ


 Gss borç sorgulaması kapsamına giren vatandaşların yanısıra bu gss borçlanmasından habersiz birçok vatandaşda bulunmakta. Ve gün geçtikte faiz işlenerek borçları kabarmaktadır. Hastane hizmetini kullanmamanızla gss borç priminin alakasının olmadığını bildirmek isteriz. Ödenmeyen gss borç primi her gün için birikmekte ve herhangi bir kamu dairesinde karşınıza çıkabilir.

 25 altındaki öğrencilerin sistemde gss borcu gözükmektedir. En kısa zamanda gss borç sorgulamasını yaptıktan sonra çıkardığı çıktı ve okuldan aldığı öğrenci belgesi SGK Kurumu'na başvurarak Gss borç sildirme işlemi yapabilirler.

 Kapsama altına giren tüm vatandaşlarımızın akıllara gelen soru işaretlerinden bir taneside: Gss Borç sorgulamamı nasıl yapabilirim?

 Ayrıntılı olarak Gss borç sorgulamanızı buradan yapabilirsiniz: Gss Borç Sorgulama

6 yorum:

  1. teşekkür ederim yazıdaki site ve yazınız beni bilgilendirdi iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Furkan Bey.

      Sil
  2. Teşekkürler Bilmiyordum Öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Emre Bey.

      Sil
  3. bu siteyi bilmiyordum öğrenmiş oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil