6 Ocak 2014 Pazartesi

Ücretsiz Responsive Blogger Temaları


responsive blogger temaları












Pakdhe Johny

• Basit şablon
• Editlenebilir header ve footer bölümü
• Küçük footer bölümü
• Şık ve göz alıcı logo bölümü
• Başlığın altına 728x90 reklam alanı 
• Kullanışlı ekstra büyük slider
• Sidebar bölümünde reklam alanı yer almaktadır.
ve daha bir çok özellikler içeren Responsive Pakdhe Johny teması sizleri bekliyor.
pakdhe johny temayı indir
johny ribet blogger temayı indir.
















Johny Ribet

• Basit kodlanmış şablon.
• Sadeliği ön planda tutulmuştur.
• Sağ tarafta hareketli sosyal ikonlar yer alıyor.
• Header alanı turuncu renk ile hareketlendirme işlemi yapılmış temaya.
• Sol üstte boyutu ayarlanabilir logo bölümü.
• Basit sidebar bölümü.
• Temada turuncu renge ağırlık verilmiştir.
• Sağ üstte basit arama kutusu yer alıyor.
ve daha bir çok özelliğiyle Responsive Johny Ribet temasında yer alıyor.
johny tibet temayı indir

14 yorum:

  1. Temalar hoş ve sade görüntüye sahip fakat Johny Ribey teması daha güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ediyorum Metin Bey. Johny Ribet teması biraz daha renkli olduğu için göze hoş geliyor.

      Sil
  2. İlk temayı daha önce kullandım.Siteme girenler temanın adını soruyorlardı.Responsive olmasıda ayrı bir güzel.Teşekkürler temalar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ediyorum. Gerçekten responsive özelliği olması temaya başka gözle bakmayı hak ediyor.

      Sil
  3. Bu Tasarımın Önceden Hastasıydım ama son zmanlarda bu tasarım pek görünür olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Celali Bey.

      Sil
  4. İkinci olan tasarım'ı çok begendim hocam. Gayet şık ve renk uyumu gayet iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Salih Bey.

      Sil
  5. İkinci olan tema daha güzel bnce kullanmak isteyenler kullansın bnce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim İsmail Bey.

      Sil
  6. İkisinide web sitem üzerinde deneyeceğim, Responsive ve ücretsiz bir tema arıyordum, Aradığımıda buldum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Enes Bey.

      Sil
  7. İkise de çok güzel arşivime aldım teşekkürler hele de sidebar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil