Profesyonel Geliştirilmiş Blogger Temaları


BCalm Blogger Theme

BCalm Blogger Teması

• Sidebar bölümü temanın solunda yer alıyor.
• Geliştirilebilir sidebar, header ve footer alanı.
• Footer bölümü yerine linkler mevcut.
• Ekran ile kayan üst menü.
• Turuncu ve mavi renkler ağırlıklı.
BCalm Blogger Theme Download
Seabird Blogger Template

Seabird Blogger Teması

• Klasik siyah menü yer alıyor.
• 2 adet slider bölümü var.
• Kullanışlı slider rahatlıkla ziyaretçinin sitede rahat gezinmesini sağlıyor.
• Hareketli slider.
• Sağ bölümde sidebar yer alıyor.
• Hoş ve göz alıcı sidebar.
• Temaya göre biraz büyük kalmış bir footer bölümü.
• Geliştirilebilir footer bölümü vardır.

BCalm Blogger Theme Download
Singh Mag Blogger Template

Singh Mag Blogger Teması

• Geliştirilmiş haber portalı teması.
• Haber siteleri için rahatlıkla kullanabilirsiniz.
• Kullanışlı büyük slider.
• Klasik sidebar bölümü sağ tarafta yer alıyor.
• Geliştirilmiş footer bölümü var.
• 2 adet üst menü yer alıyor.
• Logo bölümü geliştirilmeli diye düşünüyorum.
Singh Mag Blogger Theme Download





46 yorum:

  1. 3'de çok güzel görünüyor 2. ve 3.'yü zaten arşive aldım ama keşke bir demo linki koysaydın daha iyi olurdu birde 3 tane az olmuş devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Demo linkleri var hocam. Resimlere tıklayınca direk demo linkine gidiyor zaten.

    YanıtlaSil
  3. Kazım Kabul11 Ocak 2014 22:37

    Blogger günden güne gelişiyor :) Bu temalar birbirinden güzel harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggeri geliştirmeye devam Kazım Bey. Yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  4. Singh mag tasarımını bir aralar kullanmıştım.tam bir sosyal medya haberlerini paylaşım yapabileceğin bir tasarım.bu tasarımı güzel 1 editlersen cok iyi bir tasarım ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle geliştirmeye açık tema. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  5. arşivime eklemem gereken mükemmel temalar, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  6. çok teşekkürler 3'ü de birbirinden güzel bir tema bende arşivime ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Mert Bey.

      Sil
  7. Çok güzel temalar hepsinide teker teker kullanıcağım blogumda çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Serkan Bey. Kullanmanızı öneririm.

      Sil
  8. Çok güzel temalar...Kullanabilirim 2. olan güzel...Teşekkürler .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Samet Bey.

      Sil
  9. 1.muhteşem tam bir portal teması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Yılmaz Bey.

      Sil
  10. Bcalm teması sade ve hoş ayrıca diğer temalarda güzel paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim İsmail Bey.

      Sil
  11. Bcalm daha önce görmüştüm güzel kullanışlı tema . teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  12. Seabird teması çok hoşuma gitti.Görsellik olarak diğerlerinden daha güzel.Arşive ekledim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim İsmail Bey. Arşivinize eklediğiniz için de ayrıca teşekkürler.

      Sil
  13. Singh Mag teması bence aralarındaki en güzel tema. Diğerlerine bakmamıza bile gerek yok diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Metin Bey.

      Sil
  14. Güzel Blogger temalarını bir başlık altında toplamışsın, başarılı bir paylaşım olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Anıl Bey. Evet gerçekten çok başarılı blogger temaları olmuş.

      Sil
  15. Harika 3 tema var :). Kesinlikle yeni açacağım sitede kullanmayı düşünüyorum. Ayrıca temalar geliştirmeye açık olması çok güzel :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Oğuzhan Bey.Temalar gerçekten çok güzel.

      Sil
  16. Gerçektende Çok hoş temalar ama işte wp ve blogger temaları ayrı olunca kullanılmıyor :) O konuda arkasından bakıyorum tasarımların :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Onur Bey. Wp temalarını malesef paylaşmıyoruz.

      Sil
  17. Öncelikle şunu belirtmek isterim web sitenizi uzun zamandır takip ediyorum ve blog tasarımınızıda oldum olası beğenmişimdir hep. Bende sizin gibi kaliteli blog temaları yayınlayan web sitesi arıyordum neyseki sizin siteniz gibi değerli bir web sitesi tema yayınlıyor hali ilede kaliteli sitenin yayınladıklarıda kaliteli temaları olur. Şuana kadar gördüğüm temalar gayet hızlı, şık ve bir okadarda kodlama hatasız. İlginç bir birleşim olmuş bu 3 özelliğin bir arada bulunması devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim Ali Bey. Ekibimizle birlikte verdiğimiz bir karardı beğendiyseniz bu yaklaşşımınızı ne mutlu bana

      Sil
  18. çok güzel temalar bunlar 2-3üncü temalar pek hoşuma gitmedi ama 1inci tema çok harika teknoloji sitemde kullana bilirim teşekkür ederim paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Tolga Bey.

      Sil
  19. Merak ediyorum blogger temalarda wordpress gibi gelişip kendilerini farklı bir sistem olarak gösterebilecekler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Emre Bey.Emre bey onu biz bilemeyiz ama blogger wp gibi gelişemez ama farklı bir sistem temaları çıkarabilir.

      Sil
  20. Çok güzel blogger temaları gerçekten. Bu kadar güzel blogger temasını bir arada bulmak ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Nurettin Bey.

      Sil
  21. Temalar gerçekten çok hoş ve kullanır biraz editle harika halede gelebilir teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  22. oldukça güzel temalarmış ileride kullanabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kullanırsınız. Yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim Umut Bey.

      Sil
  23. Vaw arkadaş ne kadar çok yorum yazılmış aşağıya in in yorum yazma alanını zor buldum :) 1. temayı beğendim ben şahsen çok iyi duruyor özellikle sidebar kısmı çok uygun olmuş sidebar o kadar güzle olmasa ben bu temaya tema demem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Murat Bey.

      Sil
  24. Gerçekten güzel temalar mevcut, Seabird temasını çok beğendim düzenlenirse ortaya güzel bişeyler çıkabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir editlenme yapılarak kullanılabilir hale gelebiliyor.

      Yorumunuz için teşekkür ederim Alican Bey.

      Sil