HD Film İzle - MorroFilm.com

Günümüzün toplumundaki çalışan insanların en büyük sorunu çalıştığı işin vermiş olduğu stres. Peki günümüzün insanları bu işlerinin vermiş olduğu stresi nasıl atacaklar , tabikide film izleyerek en azından insan film izlerken kafasına pek bir şey takmıyor . Günde yaklaşık olarak 1,5 - 2 saat insan stressiz bir an istiyor gün içinde.

Hd Film

  Bende sizler gibi sabahtan akşama kadar çalışıp eve geldiğimdede işimin stresini yaşarken, televizyon karşısında o stresi atmaya çalışırdım ama hiç bir zaman için istediğim program çıkmazdı, çıkan programlarda daha önceden izlediklerimdi zaten. Bundan dolayı açtım bilgisayarımı bir film izlemek istedim HD film sitesi yazdım karşıma çıkan sayfalardan birine bastım fakat siteye girmesine girdim ama filmi göremedim. Neden diyecek olursanızda nereye bassam +18 reklamlar yada çok alakasız hiç ilgimi bile çekmeyen reklam çöplüğünden daha ötesine geçemedim. Oraya basıyorum bu açılıyor, şuraya basıyorum o açılıyor derken o stresli halimden eser kalmadı artık çok fazla sinirlendim ve insanlara, daha doğrusu bizim gibi iş stresinden bunalan insanlar için bir film sitesi açmayı düşündüm. Bu hayalim için internette bakılmadık yer, araştırılmadık yer bırakmadım ve sonunda film sitemi açtım. Bu film sitesini diğer film sitelerinden ayıran başlıca özelliği reklam yok. Evet diğer film sitelerinde uygunsuz reklamlar çıkıyor hatta , çocuğumuza bir animasyon filmi açarken bile zor durumda kalıyorduk. Ama artık MorroFilm.com açmış olduğum film sitesi sayesinde böyle zor durumlar yaşanmayacak. 2. olarak ise, anasayfada yayınlanmış olan en alltaki iletişim bölümlerinden birinden bize başka sitede görüp beğendiğiniz yada vizyona yeni girmiş yada girmekte olan bir filmi söyleyebiliyorsunuz bizde en geç 12 saat içine o filmi 720p HD seçenekleri ile sizlere sunuyoruz. 3. özellik ise üstün alt yapı hizmeti ile ister yurt dışından ister yurt içinden girin heryerden HD ve hızlı bir şekilde film izleyebiliyorsunuz. Ve oldukça tema şık ve kullanışlı bir tema. Bir diğer özellik ise ziyaretçilerin kaliteli HD film bulamamaları . Ben ise bu soruna bir çözüm bulmak baabında tüm filmleri 720p HD seçenekleri ile film siteme koyuyorum. Kısacası ziyaretçi bir filmin detaylarını, kalitesini doruklarda yaşıyor. Üstelik tüm bunlar olurken diğer film sitelerinin kalitesi 360p'de yüklenme hızları ile aynı sürede oluyor. MorroFilm.com HD film izleme sitesi olarak bu alt yapıyı bukadar kısa sürede kurmamızın tek bir nedeni var, oda sizin , siz değerli ziyaretçilerimizin halinden anlıyor olmamız. Film izleme sitemizin kuruluş amacından ve iç durumundan bahsettik birazda sizlerden beklentilerimizden bahsetmek istiyorum yapıp yapmamak sizlere kalmış tabi.MorroFilm.com olarak ziyaretçilerimize yakın zamanda siteye özel bir puanlama sistemi sunacağız bu puanlama sisteminde belli bir süre içinde 4.0 'ın altına düşen film sitemizden derhal kaldırılacaktır. 2. olarak ziyaretçilerimizden izledikleri filmler hakkında düşünce yazılarını yazmalarını istemekteyiz eleştiriler yada beğeniler tarzında. Neden diye soracak olursanızda eleştiri yazı yazdığınızı var sayarsak eğer, mesele bir film hakkında yapılan durumu yada kamera çekimini yada arkadan verilen müziği beğenmediniz ve bunu yorum olarak sitemize döktünüz bizde MorroFilm.com HD film sitesi ekibi olarak o andan itibaren ekleyeceğimiz filmlere sizin belirlediğiniz kriterler doğrultusunda elimizden geldiğince kaliteli filmler eklemeye çalışacağız. Bu arada bunu söylemeden geçemeyeceğim. HD film izleme sitesi ekibi olarak bizim önceliğimiz siteye 2000-3000 film eklemek yerine kaliteli filmler yüklemektir. Çünkü bizlerde sizler gibiydik bir zamanlar ve sizin halinizden anlarız. Lafı biraz fazla uzattım sanırım ama son bir çift sözüm var oda, rica ediyorum herhangi bir HD film sitesi ile bizim film sitemizin video yükleme sürelerini karşılaştırın. Karşılaştırınki sizde bu kalitenin , bu sadeliğin farkına varın. Kaliteli ve reklamsız film izleme keyif için doğru adresiniz MorroFilm.com . Tüm bu şeyler olurken, bazı film sitelerinde tarayıcınız eski güncelleyin diyerek bazı bilgisayar virüsleri , daha doğrusu trojenler gömülüdür sitelere. Sizlerde bu yukarıda uyarı gibi çıkan site uyarılarına tıklayarak bilgisayarınıza bazı bilgilerinizi çalmak üzere virüs iner ve arka planda çalışır ve siz, normal kullanıcılar böyle bir tuzağa düştüğünüzün farkına bile varmadan kredi kartı bilgileriniz, arkadaşlarınızla olan görüntüleriniz gibi bilgileriniz çalınır.

Hd Film

  İşte tam bu noktada Hd Film izleme üzerine kurulmuş bizim sitemiz devreye giriyor çünkü, sitemizde hiç bir şekilde virüslere yer verilmemiş olup, virüs tarama sitelerinin tamamına taratılmıştır ve hiç bir virüs tarama siteside zararlı bir içerik bulamamıştır. Ayrıca sitemize giriş yapan ip numaraları her 36 saat içinde büyük bir özen ile silinmektedir. Neden diyecek olursanız wordpress gibi büyük bir alt yapı ile de çalışıyor olsak siz ziyaretçilerimizin güvenliği her şeyden önce gelir. Buna istisaden de her hangi bir hack olayına karşılık bigilerinizin başka kullanıcılara gitmemesi açısından silinmektedir. Kısacası hem HD , hem hızlı, hemde güvenilir film izleme siteniz MorroFilm.com

27 yorum:

  1. Öncelikle bu film sitesi ile ilgili yazıdığınız özellikler gerçekten bir harika, uzun zamandır böyle bir film sitesi aramaktayım ama gelin görün ki , şu ana kadar bulamamıştım. Bunun dışında oldukça hızlı yüklenir demişsiniz filmlerimiz, ben pek inanmasamda bir deneme amaçlı Aşk Ödevi isimli filmi açayım dedim 720p olarak kalitesini ayarladım ve cidden hızlı yüklendi daha önceleri başka film sitelerinde 720 p için 5 dakika beklerken bu film sitesinde yaklaşık olarak 30 saniye gibi kısa bir sürede yüklendi. Onun dışında reklam yok demişsiniz bende 1 tanede olsa reklam vardır fakat ziyaretçiyi rahatsız etmeyecek türdendir diye düşünmüştüm fakat 1 tane bile reklam yok. Siz bu işe para kazanmak için değil, aslında bizlerin hallerinden anladığınız için girmişsiniz ve sizi tebrik etmek istiyorum. Ve Sitenizin performansı olsun, temasının sadeliği ve kalitesi olsun bir harika. Bundan sonra sitenizden günde en az 1 film izlerim herhalde diye düşünüyorum ve en güzel yanıda güncel filmler olması ve hepsinin 720p HD seçenekleri ile film sitenizde bulunması. Son sözünüzde kalitenin tek adresi morrofilm.com derken yanılmamışsınız gerçekten bu yolda devam etmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun ve kaliteli yorumunuz için teşekkür ederim Kaan Bey.

      Sil
  2. Böyle kaliteli film sitelerine her zaman ihtiyaç var.Özellikle reklam bulunmaması çok iyi.Videoları vk'ya yüklemeleri indirmemizi kolaylaştırmış.Başarılı bir film sitesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim İsmail Bey.

      Sil
  3. Bu kadar kaliteli bir filim sitesini tanıttığınız için gerçekten teşekkür ederim. Yazılarınızı beğeniyorum. Takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Alican Bey.

      Sil
  4. Uzun zamandır başka bir film istesin de zaman geçiriyorum lanet olasıca yöneticiler filmin ortasına bile reklam koymuşlar sanki reklamlara giyiyor televizyon gibi, bu sitede öyle bir sorun yok en azından ayrıca neredeyse hiç reklam yok ta diyebilirim bazı siteler ... çıkarmış resmen her buldukları boşluğa reklam sıkılmayı çok seviyorlar biraz daha az reklam olsa çok daha fazla kişi girip film seyredebilir onu hiç düşünmüyorlar ama... daha bir çok nedenden dolayı bu siteyi beğendim bu akşamda Para yani Money filmini izleyeceğim güzel filme benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Rahatlıkla film izleyebileceğiniz bir sitedir morrofilm.

      Sil
  5. Harbıdende hd film izlemelik bir site ama internet megabaytı alt ust eder :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  6. Tasarımı ve içeriğiyle, özellikle de reklamsız bir site olmasıyla gerçekten çok ilgimi çekti. Filmlerin yüksek kalitede olması filmleri izlerken aldığımız zevki 2'ye katlıyor. Yer imlerime ekledim. Zamanı gelince ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Nurettin Bey.

      Sil
  7. Reklamsız olması harbiden çok iyi bu tür sitelerde reklamları kapatmaya uğraşmaktan deliye dönüyoruz , bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Alperen Bey.

      Sil
  8. Bir film sitesine girerken, bazı faktörlerim var. Bir reklam olmaması olan ve film'e kolay ulabilmemdir.Morro film'dede mevcut olduğu için başka bir site aramaya gerek yok.Eğer ki bu site bunu öneriyorsa bildiği birşey vardır.Bende herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim İsmail Bey.

      Sil
  9. Bu HD Fİlm Sitesine yorum yapan arkadaşların yorumlarını tek tek okuduktan sonra, bunları sahte kullanıcılar olabileceğini düşünüp, birde ben girip bakayım dedim şu siteyede şu yoruma azda olsa eleştiride bulunayım diye. Siteye girdim öncelikle resimleri optimize edilmiş. Bunu görünce her sitede olabilir dedim, çünkü resimler optimize edilince film siteleri için çok büyük bir hız avantajı olduğunu biliyorum. Onun dışında herkes temayı çok beğenmiş anladığım kadarı ile , fakat ben renklerin birazdaha canlı renkler seçilebileceği taraftarıyım. Onun dışında bu film sitesi MorroFilm.Com diğer sitelere oranla birazdaha koyu bir renk seçimine gitmiş temada fakat ben pek beğenmedim bunu ama bu düzeltilemeyecek bir şey değil belkide ben pek koyu renkler tercih etmediğim içindir. Onun dışında bir film açtım 720p otomatik seçiliydi zaten açtığım filmde bana sadece başlat tuşuna basmak kaldı. Evet başlat tuşuna bastım gerçekten de diğer film sitelerine göre daha hızlı doldu. Bunun olabilme ihtimalini başta imkanız buldum, daha sonra internette bunu biraz araştırdığımda eğer paralı bir dns sunucusu kullanırlarsa kendi aldıkları hosting paketlerinin dışında böyle bir pozitif sonuçla karşılaşılabileceğini okudum. Sonra bakalım bir dns sağlayıcılarından birine ücret vererek dns almışmı diye baktım gerçekten de kaliteli aynı zamanda da fiyatları oldukça pahalı bir özel dns sağlayıcısı ile anlaşıp onların dns adreslerini kullandıklarını farkettim. Bu ne demektir dersenizde hem reklam yok film sitesinde, hem yavaşlık yok maksimum hızlarda, ve üstelik bukadar güzel bir yorumlar alan bir sitenin çok kısa süre zarfında yükselmesini dilerim. Bizlerin böyle sitelere ihtiyacı vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Ali Bey. Reklamsız film sitesini zor bulacağımız aşikar. Bu konuda kendini aştı morrofilm.

      Sil
  10. Bence donmadan film diye bişey olmaz resimler zaten optimize edildigi için az bişey donmama riski var internetinin hızına baglı cunku boyle seyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Tayfun Kadir Bey.

      Sil
  11. Donmadan film kendi sağlam ve internet hızı yüksek sunucularında destekleyerek olabilir ancak vk kullanıyorlar sanmıyorum ancak resimlerin optimize edilmesi hızını arttırıyor. Takip edilebilecek bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Enes Bey.

      Sil
  12. Resim görüntü kalitesi herne kadar kötüde olsa, önemli olan filmler çok kaliteli görüntü açısından donamadan izliyorsun bulabileceğim tüm filmler vardır eminim. kaliteli teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Serkan Bey.

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Bu tarz kısa yorumları bir daha atmayınız!

      Sil
  14. Bende bu sektörün içindeyim.Gerçekten zor bir sektör

    YanıtlaSil