Blogunuzu Farklılaştırın!

  Merhaba değerli webmaster blogu takipçileri ve okurlarım. Nasılsınız? Uzun zamandır tanıtım yazılarından makale yazmaya fırsat bulamıyordum. Bomba gibi bir makale ile geri dönüş yapıyorum. Bir çok site sahibinin yakındığı durumdur yazılarının okunmaması. Bu konu hakkında blogumda bir çok makale yer almaktadır. Sizlere daha önce üzerinde durmadığım bir konuyu açıklığa kavuşturalım. Yorumlardan makalelerin çok uzun olduğunu ve okuma da güçlüğü çektiğinizi belirttiniz. Bu yazıyı fazla uzatmadan öz ve sade yazarak bitireceğim. Blogum neden hit almıyor? Bloguma nasıl ziyaretçi çekebilirim? gibi soruları kendinize soruyorsanız ve bir çok platform da arıyorsanız doğru yerdesiniz. Bu soruların cevapları kesin ve net olarak hiç bir blogda yer almıyor. Webmaster blogunda da yer almıyor elbet. Biz size sadece yol gösteririz. Doğruyu ve yanlışı dile getiririz. Size küçük bir sır vereyim arkadaşlar. Sır da denmez aslında her blogda olması gereken bir özellik bir artı.

farkli olmak

Gerekeni Yapın.


  Maalesef sadece yazmakla olmuyor. Türkçe'yi doğru kullanarak yazmalısınız. Harf yada kelime hatası yapmamaya özen göstermelisiniz. Yazdıklarınızı paylaştıktan sonra sosyal ağları kullanarak paylaşmalısınız. Yazılarınızın index almasını sağlayınız. İlk yazılarınız yavaş index alırken zamanla index alma hızınız saniyelere düşecektir.
Temel şart: Özgün olunuz. Temanızdan tutup yazılarınıza kadar özgün olunuz. Her ne kadar özgünlüğün artık google tarafından önemsenmediğini düşünen yazarlar da var. Lakin özgünlük hiç bir zaman değerini yitirmeyecektir. Kaba taslak blogunuz için neler yapmanızı yukarıda dile getirdim. Siz bunları yaptınız ama hala mı ziyaretçiniz yok. İstediğiniz değere ulaşamıyor musunuz? Rakiplerinizden çok mu geride kaldınız? O halde son darbeyi vurma zamanı geldi. Tek eksiğiniz farklı olmamanız. Sizin yaptıklarınızı herkes yapıyor ama sizin bir artınız olmalı.

farkli olmak

Farklı Olmayı Öğrenin.


  Blogunuzu farklılaştırma işlemine geç kalmadan başlayınız. Yazılarınız da esrarengiz olunuz. Bu farklılaştırmayı nasıl anlarsınız öyle işleyecektir. Yazılarınız ile rakiplerinizden farklı olabilirsiniz. Temanız ile rakiplerinizden büyük ölçüde farklı olabilirsiniz. Farklı olmayı yanlış anlamayınız. Pozitif yönde farklı olmanız lazım. Bir çok kampanya yaparak blogunuza büyük ölçüde ziyeretçi çekebilirsiniz. Esrarengiz yazılar yazarak daha çok okunmasını sağlayabilirsiniz. Hitabınızı değiştirerek farklılaşabilirsiniz. Her şey sizin elinde. O blog sizin ve nasıl yönetmesini biliyorsunuz. Tek gereken ziyaretçiyi düşünün. Blogunuza ziyaretçi gözünden bakınız ve eksikliklerinizi giderip ayağa kalkmaya başlayınız.



39 yorum:

  1. Ama işte o eşi benzeri olmayan yazıları yazamıyoruz. İlham ve fikir gelmiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Nurettin Bey. Haklısınız bu konuda.

      Sil
  2. Kardeşim ben bu konu üzerinde cok yanlış yapmıştım.ilk sitemı kurdugumda öyle tanınmıs sitelerden yazılar alıp kopyalıyordum o zamanlar alexa felnda bilmiyordum kendimi bitkin hiç bir işe yaramaz hissetmeye başlamıştım o zamanlar sitelerde arkadas ortamı kurmak cok popülerdi.Allah'tan iyi arkadaslarla karsılastım ve sonradan onların yardımıyla alexa daha sonra özgun yazı yazmayı tasarım entegre(edit) yapmayı öğrendim.O zamanlardaki pcm cok kotu idi simdiki ise cok fena Allah nazarlardan saklasın daa daha sonra o zamanlarda pc kötü oldugundan dolayı arkaslarım bilmiyorlardı ps5 feln indir tasarım ciz biz sana yardım ederız diyorlardı utandıgımdan arkadaslarada söylüyememiştm daha sonralardan söyledm onlarda cok cok iyi niyetle anladılar neyse bu konuya donelim.arkadaslarım diyorlardı senın yazılar alıntı bak alıntı yapma böyle böyle olur felan diyorlardı daha sonra özgün yazı yazmaya basladım daha sonra tasarım sitesi ile urastım orada özgünun içini dısını biliyordum artık 1 hafta olmadan alexa değerim 27 binlerde türkiye sınırı daha sonra cekemedıklerınden dolayı support adresine sikayet yedim sitem kapatıldı.arkadaslarımda bloggera gec yaparsın aynısı gıbı dediler bende bloggera geçtim simdilerde facebookta webmaster grubları var oralardan da yardım alarak yaptım eskisinden daha iyi oldu sitem o yüzden size tavsiyem özgün yazı yazın türk temaları kullanın ama yabancı temalar daha iyi gibime geliyor editleyin yanı türkçeleştirin yapın bir şeyler ..

    Zaman ayırıpta okudugunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Her şey de özgün olmalıyız ki hem alexamızı hemde kalitemizi artırmalıyız. Yeni başlayanlara önemli not olur makalem.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu anlattıklarınız her blogun yapması gerekenler başında geliyor bence. Uzun süredir blog yazarlığı yapıyorum fakat bazı şeylerin ayrıntısını bilmiyordum ve bu yazınızda öğrendim. Bilgilendirme ve paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Ahmet Bey. Sizi bilgilendirmek görevimiz.

      Sil
  5. Güzel Makele Yazmissiniz Hocam Hem Yeni Baslayanlar İcin Hemde Tam Bilmeyenler İcin Tam İdeal Konu Blogumuzu Farkli Yerlere Giterebiliriz Bu Konuyla Tşkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim Furkan Bey.Yeni başlayanlara önemli not olur makalem.

      Sil
  6. Kazım Kabul18 Ocak 2014 15:46

    Makale güzel olmuş ayrıca iyi kaliteli ve uzun bir makale olmuş sitenizi her zaman takip ediyorum çok faydalı bilgiler var teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler Kazım Bey.

      Sil
  7. gerçekten güzel bir konuya değinmişsiniz. Blogunuzu uzun süredir takip ediyorum uzun ve özgün yazılarınız hoşuma gidiyor tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Tolga Bey. Her zaman işinize yaradıysak ne mutlu bize.

      Sil
  8. Çok güzel tavsiyeler ile mükemmel bir yazı olmuş...Yeni bir blog açarsam eğer bu tavsiyelere uymam gerek :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Samet Bey.

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Selçuk Bey.

      Sil
  10. Güzel konuya değinilmiş, benim için en önemli nokta farklı olmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.Kesinlikle en önemli nokta farklı olmaktır.

      Sil
  11. Gerçekten çok önemli yerlerden bahsetmişsiniz eğer blogger açarsam dediklerinizin hepsini uygulayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Salih Bey.

      Sil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş. Her blogun yapması gereken şeyler bunlar. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve tavsiyelerimizi dikkate aldığınız için teşekkür ederim Anıl Bey.

      Sil
  13. Makaleniz çok güzel olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ayrıca yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  14. Çok güzel bir yazı olmuş her blogun yapması gereken uygulaması gereken şeyler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Kazım Bey.

      Sil
  15. Farklılık çok önemli , her türlü sitenin popüleri tisini arttırıyor yaralı yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Utku Bey. Kesinlikle farklılık kalite,hit demektir.

      Sil
  16. Yazınızı okudum öncelikle tebrik ederim yazınız gerçekten akıcı ve yalın.Yazınızda da belirtmişsiniz özgünlük temel kural.Ama maalesef bu kuralı unutan çok kişi var.Umarım hatalardan ders alınır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi olur ders alırlar. Yorumunuz için ayrıca teşekkürler İsmail Bey.

      Sil
  17. Çok güzel yazılar yazıyorsun.başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bu bizim görevimiz. Yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederim Anıl Bey.

      Sil
  18. Güzel yazı olmuş dikkate alıcağım teşekkür ederim kardeşim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  19. aynen katılıyorum özgün yazı ve doğru anahtar kelime işi bitiren unsurlar.. Kalemine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  20. Eskiden çok iyi yazılar yazıyordumda artık çok yazamıyorum işte yeni bir genel blog açtım onu kasıcam :D bu arada eskiden seoya önem vermezdim şimdi seonun önemini öğrendim yazıyıda çok iyi buldum yeni başlayanlar için faydalı bir makale :D

    YanıtlaSil
  21. blog sahipleri için oldukça faydalı bir yazı olmuş. Zaten internet üzerinde diğerlerinden farklı bir site yapmadıktan sonra hiçbir zaman yükselemiyor sıradan bir site oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  22. Farklılık daima iyidir, bu yazı da bunu kanıtlamış. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil