15 Ekim 2013 Salı

Durmak Yok, Yazmaya Devam!

blog


  Merhaba değerli takipçilerim. Bugün söyleyişi tarzında yazı yazmaya karar verdim. Bir çok konu hakkında kısa ve öz bilgiler verip makaleyi böylece bitirmiş olacağım. Sıkılmadan okumanız için biraz daha ilginç hale getirelim ne dersiniz?

  Neden blog yazıyorsun? Amacın ne ki? Dışarıda eğlenmek varken sen oturmuş saatlerce bilgisayar ile uğraşıyorsun. Belki bu durumdan artık sen de rahatsız olmaya başlamışsındır? Çoğumuz böyle biliyorum. Her blog yazan da evde oturmuyor değil mi? "Evet hocam." dediğinizi duyar gibiyim.

  Öz eleştirimi yapayım hemencik. 
Blog yazıyorum çünkü blog dünyasının çöplüğe dönmüş yüzünü temizlemeye çalışıyorum.
Blog yazıyorum çünkü yazmayı seviyorum.
Yazmayı seven insan her şeyi yapabilecek kapasiteye er yada geç ulaşamaz. Sadece yazarak olmaz bu iş. Ayağa kalk ve yeni bir şeyler öğrenmeye başla. Eksik yönlerini kapatmaya devam ettikçe öyle yaşayacaksın belki de hiç bir zaman gelişemeyeceksin.
Blog yazıyorum çünkü harçlığımı buradan çıkartıyorum. 
Bumerang sayesinde düzenli gelirim oldu. 
Herkesin bir kişisel blogu vardır en azından. Ben kişisel blog açmayı düşünmedim daha. Kısa sürede açabilirim. Bir şeyler karalamayı seviyorum. Makalenin başında webmaster hakkında bilgi verecektim az kalsın unutuyordum neden hatırlatmıyorsunuz bana ya? 

  Gelelim az ve öz nasihatlara :).

Taklitçi olma!.

Hayalperest olma!.

Alıntı yapmayı unut!.

Tarzını belirlemekten çekinme!. 

Tarzını en iyi şekilde yönet!.

Bildiğin konunun üstüne git ve o konuda en iyisi ol!.

Yeni bilgiler öğrenmekten korkma ve yeniliklere her zaman açık ol!.

Yaptığınız işin hakkını verin!.

Makalelerinizin geri dönüşümünü almayı unutmayın!.

Kendi markanın peşinde koşmayı ihmal etme!.

Sadece yazmak için yazma. Yazdığın konuda bilgi vermeyi ihmal etme!.

Makale yazmayı düzenli hale getir!.

Makale yazarken şarkı dinlemeyi es geçme!.

Tasarıma önem ver!.

Tasarım blogun kalesidir!.

Yazılarına önem vermeyi ihmal etme!.

Yazı yazarken imla kuralları ve Türkçe kullanımına dikkat etmeyi es geçme!.

Rakip blogları takip etmeyi ihmal etme!.

Rakiplerini iyi analiz edersen sonuca kolay ulaşabilirsin!.

Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez. Blogunuzun ihtiyaçlarını karşılamaktan çekinmeyin. Tabii bu işte ciddiyseniz.!

Kendine bir sınır çizgisi koyma!.

Neler yapabileceklerini şuan sen bile bilmiyorsun!.

Hata yapmazsan tecrübeli olamazsın!.

Hata yapmaktan korkma!.

Seni geliştirecek olan hatalarından aldığın güç ve tecrübedir!.

Her şeyi zamana bırak ve sadece akışı izle!.

Kitap okumayı unutma. Kitap okuyan bir blog yazarı gözle görülür şekilde ziyaretçiler tarafından fark edilebilir!.

Kelime dağarcığını geliştir!.

  Son olarak da;

Yapabileceklerinin en iyisini yap ve asla pes etmeyi düşünme!.

12 yorum:

  1. Yeni Blog Yazarları için yararlı olacak saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Can Bey.

      Sil
  2. Şu sıralar kişisel blog açmayı düşünüyorum. Bu yazı 2 katına katladı isteğimi :D Parayı biriktirince hemen açıcam :D Bu tür kendi düşüncelerinizi belirttiğiniz yazıları daha sık görmek istiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim Nurettin Bey.

      Umarım yeni açacağınız blogunuz başarılı bir yerlere ulaşır. Ne zaman bir yardıma ihtiyacınız olursa iletişim adreslerinden bana ulaşsanız yeter.

      Ayrıca; Bu tarz makalelerim blogumda mevcut. Yeni makaleleri yazmaya devam ediyorum. Düzenli olarak blogumda paylaştığım yeni makaleleri de görebilirsiniz.

      İyi günler.

      Sil
  3. Katılıyıroum yenıler için güzel makale olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ediyorum.

      Sil
  4. Çok Uzun yazıyorsun helal olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Evet çok haklısın, bende artık sıkılmaya başladım gibi ancak bu benim işim olduğu için ne kadar sıkılsam da sonuç itibari ile yapmak istedikleri mi yapıyorum, yaptıklarım beni butlu ediyor arada bir hava alsam da yine pc başına geçip yazmaya devam ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Murat Bey.

      Sil
  6. dostum güzel konu bende blog açtım yeni domaine dokücem hayırlısıyla blogunda başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim Bilal Bey.

      Blog hayatında başarılar.

      Sil