Zevksiz Android

android
 Zevksiz blogu olarak mobilden takip eden ziyaretçilerimizi de düşünüp zevksiz android uygulmasını çıkarttık. Android uygulaması sizlere blogumuza erişiminizi kolaylaştırmak için yapılmış basit bir uygulama olup uygulamayı çok rahat kullanabilirsiniz. Bu sayede androidtelefonlarda , tabletlerde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Android uygulaması denenmiştir. 2 tablet ve 1 telefon ile denendi sıkıntı çıkmadı. Antivirüs programlarıyla virüs taraması yapıldı ve sonuç temiz. Kendi tabletimden uygulamanın ekran görüntülerini çektim. 

android






  Üzülerek söylemek istiyorum ki android uygulaması Google Play Android platformunda kayıtlı değildir. Zevksiz Android uygulamasını bilgiyarınıza indirerek kullanabilirsiniz. YahutQR barkod kodunu telefonunuza okutarak... QR barkod kodunu okutmak için çeşitli uygulamaları Google Play Android den indirebilirsiniz. 



İndir

Zevksiz Android Uygulaması 0.1 İndir


Zevksiz QR Barkod Kodu


24 yorum:

  1. Güzel android uygulamasına benziyor.Teşekküler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ediyorum.

      Yorumunuz için ayrıca teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Güzel uygulama.Zevksiz takipçileri için güzel fakat zevksiz sanki fazla paylaşım yapmıyor artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevksiz.in' E bu aralar ilgi gösteremiyorum.

      Yakın zamanda paylaşımlar başlayacaktır.

      Sil
  3. Hayırlı olsun umarım zevksiz yoluna gelişerek devam eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ediyorum :)

      Paylaşımlar bu hafta içerisinde eski rayına oturacaktır.

      Sil
  4. Hayırlı olsun zevksiz blogunu takip etmiyordum ancak bu yazınızdan sonra biraz inceledim :) Blackberry için de uygulama yapsanız fena olmaz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blackberry için uygulamayı bu hafta içerisinde çıkartmayı düşünüyorum.

      Yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  5. Öncelikle hayırlı olsun :)
    Zevksiz.in için iyi bir adım olmuş takipteyim :)

    YanıtlaSil
  6. Sayfa muhteşem sürekli takipteyim :D

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı, uğurlu olsun kardeşim başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ediyorum abi.

      Sil
  8. Zevksize hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum güzel yorumunuzdan dolayı.

      Sil
  9. Zevksiz için hayırlısı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için :).

      Sil
  10. Zevksiz için hayırlı olsun başarılar

    YanıtlaSil
  11. ilginç bir isim olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir Android uygulaması olmuş, bu uygulama ile siteye kolayca erişebiliriz...

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun şuanda tabletime indiriyorum :) Bende sitemin uygulamasını çıkartmak isterim ama nasıl yapılacağını bilmiyorum :(

    YanıtlaSil