24 Haziran 2013 Pazartesi

#Mim Webmasterlar



  Merhaba değerli webmaster bankası takipçilerim. 24 Haziran 2013 tarihinde bu başlık ile tanıdığım bütün webmaster olan kişilere #mim vermek istedim. Uzun zamandır #mim yazısı paylaşmıyordum. Bu seferki yazım bayağı kapsamlı olacak. Yaklaşık 1-2 saat aralığında bir sürede makalemi bitirmiş olurum. Makalemi dikkatli okuyun belki size de #mim verdim :).

  İlk #mimi iki ağabeylerime veriyorum. Volkan Akpınar ve Murat Dinç. Her iki ağabeyimi de bir grup sayesinde tanıdım. Webmaster'lar Yorumlaşıyor grubunda tanıdım. Şans eseri gruba eklendim. Belli bir müddet sonra gruba ilgi gösterdim ve şuan yöneticiyim. Webmaster'lar Yorumlaşıyor grubu bir çok arkadaş tanımama vesile oldu. Her webmaster olma yolunda ilerleyen gencin tıkandığı,zorlandığı bazen de hayattan bezdirici hatalar ve zorluklar ile karşı karşıya olunduğu bir zamanda bu grup imdada koşuyor. Tabii ki her konuda değil maalesef. Webmaster'lar Yorumlaşıyor grubu Blogger,Wordpress ve Seo üzerine dallarında uzman kişilerin toplanmasıyla oluşmuş bir gruptur. Bu grup benim webmaster olma yolunda ufak ve emin adımlarla ilerlerken karşıma çıktı ve adeta her şey değişti. Grubumuza katılmak istiyorsanız facebook adresinden başvurabilirsiniz.

#Mim Volkan Akpınar


  VolkanAkpinar ve Zevksiz blogunun sahibi ve yazarıdır. Volkan ağabeyim bu konuda çok yardımı dokundu. Aynı zamanda Webmaster'lar Yorumlaşıyor grubunun kurucularından biridir. Gruptaki aktifliği tartışılmaz. Genç webmaster yolunda olmak ilerleyenlerin sorunlarına çözüm bulan birisidir. Murat Dinç ile birlikte grubu kurdular. Buradan tekrar bana olan yardımları için teşekkür ediyorum.



#Mim Murat Dinç

  MuratDinc ve Klavyer blog ve portallarının kurucuları ve yazarlarından biridir.  Murat Dinç ağabeyimi gruptan tanıdım. Fotoğraf çekmeyi en büyük hobilerinden biri olduğundan şüphem yok. Bu konuda  kendini geliştiriyor. Sorulan sorulara ve hatalara kayıtsız kalmadan yardım ediyor. Genç webmaster olmak isteyenlerin önünü açıyor. Yardımları için teşekkür ederim.




Detaylı olarak anlattığım 3 kişiye #mim verdim. Diğer #mim olaylarını bu kadar detaylı anlatmayacağım. İsim ve sitesiyle #mim vereceğim sadece. #mim yazıları bu aralar çok sık olmayacaktır. Bloguma fazla vakit ayıramadığım için makale yazamıyorum.

Arkadaşlar makaleyi gece vakti yazdığım için aklıma gelmemiş arkadaşlar olabilir. Kusura bakmasınlar. #mim listesine herkesi almadım.

Makale hakkında bir kaç öneri ve görüşlerinizi bildirirseniz memnun olurum.

DİPNOT: Üstü çizili olan Volkan Akpınar sitesini kapattığı için yazdıklarımın bir önemi kalmamıştır.


  Bu makalenin hiç bir güncelliği kalmamıştır.

26 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Enes Bey.

      Sil
  2. Saol mim için, en kısa sürede geri dönerim mim'e :)

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel yazıda bizlere de özel bir bölüm ayırman çok hoşuma gitti açıkçası. en kısa zamanda bende dostlarıma böyle güzel bir mim konusu hazırlamak istiyorum umarım gerekli boş vakti bulurum tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Bu #Mim'e en kısa sürede tabiki cevap vereceğim güzel bir yazı olmuş gerçekten, banada ayrıca bir özel alan ayırman çok hoşuma gitti, bize hiç kimse yardimci olmadı Murat bilir biz birbirimize bile yardimci olamazken şimdi insanlara yardım ediyoruz, sebebi de tabiki insanlık başka bir çıkarımiz olamaz. Karşılığını da bu şekilde almak harika bir duygu Allah hepinizden Razı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Makaleyi gece 3 sularında yazmaya başladığım için unuttuklarım varmış. Onları da en kısa sürede ekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim :) umarım ilerde iyi bir webmaster olusunuz

    YanıtlaSil
  7. Sayın Hakan SOLMAZ arkadaşıma beni #mim'e aldığı için çok teşekkür ediyorum.
    Tüm arkadaşlara başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Hakan Bey.

      Sil
  8. dostum bu makalende banada yer verdiğin için çok teşekkür ederim. Başarılarının artması dileğimle...

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim , umarım güzel yerlere ulaşırsın

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. İnşallah Güzel Yerlere Ulaşırsın.

    YanıtlaSil
  12. İnşallah Güzel Yerlere Ulaşırsın. HOCAM

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim hakan eklemişin :)

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  15. Oradaki kişileri tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  16. bende bu gruba yeni katıldım ilerde benide bu listeye dahil edersin :)

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Hale Hanım.

      Sil
  18. Çok güzel bir mim olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil