Blogger Teması | 2013

Blogger Teması | 2013


-Seo Puanı: 74
-Renkli Yazı Başlığı
-Çok Fonksiyonlu Sosyal Ağ Bölümü
-Cufon Font Özelliği
-Benzer Yazılar Eklentisi
-Yazı Bilgisi
-Şık Tasarımlı Header
-Siteyle Birlikte Kayan Geliştirilmiş Çok Amaçlı Üst Menü
-Sade Görünümlü Footer

Özelliklerin birkaçı bu şekildeydi şimdi Önizleme ve İndirme linklerine geçelim

Önizleme / İNDİR




Uzun zaman önce Wordpress sürümü paylaşılan MiniBlog adlı tema gerçekten çok hoşuma gitmişti. Dün temayı Google'da aradığım halde sağlam link bulamadım, ama araştırdım ve bir sağlam link buldum ama son sürüm olmadığı için Berkay Geldeç'in yaptığı yenilikler bulunmamaktaydı. Onları araştırıp bulduktan sonra entegre etmeye başladım ve inanamazsınız 25 - 30 dk içinde tema bitmişti. Aslında kendime hazırlıyordum belki kullanırım diye ama şuan ki teman çok iyi dediler bende istek üzerine paylaşmaya karar verdim. Beni bir mutlu eden de Berkay Geldeç'in entegre etmemi beğenmesiydi 

Tek istediğim Footer'da bulunan 3 yazıyı kaldırmazsanız hem yapımcı hemde emeklerim boşa gitmemiş olur.

Önizleme / İndir

Diğer blogger temalarına;